Møt de nye naboene mine…

Familien Trampe!

Trenger jeg si mere? (Det er faktisk alt jeg vet om dem så langt.)

2 comments on “Møt de nye naboene mine…

  1. Akk… akk…. akk!

    Føler med deg. Det er kjipt å bo i en boligblokk der det ikke er godt nok isolert. Jeg bodde jo 12 år i en selv, og holdt på å tørne. Har vært i nyere blokker der jeg ikke hører naboene i det hele tatt, så jeg har skjønt at det har mye å si hvordan bygningen er laget. Det får man jo ikke gjort noe med, akkurat…

    • Nei, det er ikke isolasjonen som er problemet her. Normale mennesker i etasjen over hører man knapt. Men folk som tramper hardt på gulvet og lager mye høyt bråk er et problem. Lydnivået inne i leiligheten der oppe må til tider ha vært godt over 100db.

      Nå sier naboen at familien Trample bare bodde der noen dager. Veldig rart, for den leiligheten er ikke møblert, så vidt jeg vet.
      Men håper det er sant og noen siviliserte mennesker flytter inn og blir der!

Legg igjen en kommentar

