Disse mystiske iPaddene igjen…

Når jeg ser på statistikken over søkeord og uttrykk folk har brukt og endt opp på bloggen min er det alltid noen som overrasker meg. Iblant skyldes dette at noen har søkt etter noe jeg aldri har skrevet om men likevel endt opp her, og iblant skyldes det at jeg lurer på hvorfor i granskauen folk søker på akkurat det?

I siste kategori finner vi «hva kan man bruke en ipad?»

Ikke «Hva kan man bruke en iPad til?» engang.

Men altså… Hvis man ikke vet hva man kan bruke den til, hvorfor være så opptatt av å finne ut? Ren og skjær nysgjerrighet, kanskje?

Bortsett fra det kan jeg bare se to muligheter, og begge er ganske dumme. Enten har noen fått det for seg at en iPad er siste skrik (sorry, det var over tre år siden) og de lurer på hva man bruker den til sånn at de kan bruke en og se kule ut og (igjen sorry, hvis man ikke ser kul ut uten iPad, ser man like ukul ut med), eller så er det noen som prøver å finne bevis for at ingen bruker iPadden sin til noe mer fornuftig enn å spille kabal og kommentere på fjasbok sånn at de kan gjøre narr av dem som har en.

Så for å holde troen på menneskeheten over lavmål (skikkelig vrient, det må jeg innrømme), håper jeg på at det fremdeles er mye nysgjerrighet om iPadder der ute.
Men jeg regner med at alternativene er mer sannsynlige…

Legg igjen en kommentar

