Hvor tøff er SuperMarina, egentlig?

Ifølge en ulykkesrapport nylig skriblet av en eller annen representant for CHP (California Hype Producers) smelte jeg nylig inn i bakenden av en praktisk talt stillestående bil i over 50 km/t på motorsykkelen min.

Og både jeg og sykkelen kom fra det hele praktisk talt uten skader.

Oss superheltinner har selvsagt SuperSuzukier som matcher vår usårbarhet!

Eller CHP er muligens en gjeng fordomsfulle, løgnaktige, og virkelighetsfjerne tullefanter som aldri har tatt så mye som elementære kurs i fysikk?

Jeg vet hvilken forklaring jeg foretrekker, men etter at jeg forstuet en finger mens jeg laget chili i går er jeg ganske sikker på at virkeligheten tilpasser seg ikke mine ønsker denne gangen heller.

Legg igjen en kommentar

