Marina blir forbannet

Jeg liker konspirasjonsteorier. Jeg synes de er interessante og morsomme.

Det betyr ikke det samme som at jeg tror på dem.  Heller tvert imot; en del av hva som er så morsomt ved konspirasjonsteorier er det at enkelte er tullete nok til å tro på dem.

Egentlig burde jeg vel synes det er trist, men ettersom jeg ikke kan fikse det synes jeg likesågodt jeg kan flire litt av det.

Men nå, altså!

Dette er tredje år på rad jeg har dratt til Guatemala på vinterstid.

Og tredje gang jeg har blitt forkjølet dagen etter at jeg kommer tilbake…

Det er ikke akkurat verdens ende, men sterkere bevis på at Maya-forbannelsen faktisk finnes har jeg aldri sett eller hørt om!

Legg igjen en kommentar

